• Hem
  • Kalender
  • Publicera
  • Info
    Om gatorna Grupper i Sverige

2018-01-13
antifa afa stockholm afa stockholm nynäshamn

AFA Stockholm: Jani Viik nazist i Stockholms län

Information om aktiva nazister är viktig att sprida så folk är medvetna vilka de har i sitt närområde så att de kan agera mot dem. Vi i AFA Stockholm kommer därför under hela året att publicera information om nazister aktiva i Nordiska motståndsrörelsen och ämnar att publicera en varannan vecka på lördagar. Nazisterna vi kommer informera om är både nya nazister som blev aktiva under 2017 men även en del som varit aktiva länge och vi tycker förtjänar en egen artikel. Vi börjar med Jani Viik 19821230-1413.

AFA Stockholm

Länk: https://antifa.se/2018/01/13/afa-stockholm-jani-viik-nazist-i-stockholms-lan/

Kommentera

captcha

Senaste Media

• Robota Sweden | Tempo Dokumentärfestival 2026
  • BELKI SIBE (DOCUMENTARY) : A Journey Through the Syrian War and Rojava Revolution
  • Nu är det jul igen!

Senaste kommentarerna

• På vilket sätt uppmuntras sexarbete? Och vad menas med det? Varför skriver du det till mig?
    Om polisangreppet på Revoluti…
  • @sexarbetare1312Jag tycker inte prostitution ska uppmuntras. Det är ett utnyttjande.
  • Tack till alla som deltog på Revolutionär 1 maj i Malmö och fokuserade på den riktiga fienden - stat...
  • The all mighty AFA Malmö och dess dvärgar från SUF trots hemliga motioner, avstängningar och hysteri...
    Solidaritet, inte kriminalise…
  • Bra att ni använder ordet vängrupp. Det är den bästa anarkistiska organisationen.
  • Not sure if the film is the same, but the popular uncritical attitude towards the DAANES government ...
    BELKI SIBE (DOCUMENTARY) : A …
  • Fyndingt!
    Bruna Hörnet i Borlänge
  • Greatly appreciated!
    New brochure: Killing in the …
  • ps jag tycker det Kamrat skrev 13/2 låter som en utgångspunkt iaf
    Solidaritet, inte kriminalise…
  • är böter avbetald än??
    Solidaritet är vårt vapen
Logga in Feed Event feed