• Hem
  • Kalender
  • Publicera
  • Info
    Om gatorna Grupper i Sverige

2018-01-13
antifa afa stockholm afa stockholm nynäshamn

AFA Stockholm: Jani Viik nazist i Stockholms län

Information om aktiva nazister är viktig att sprida så folk är medvetna vilka de har i sitt närområde så att de kan agera mot dem. Vi i AFA Stockholm kommer därför under hela året att publicera information om nazister aktiva i Nordiska motståndsrörelsen och ämnar att publicera en varannan vecka på lördagar. Nazisterna vi kommer informera om är både nya nazister som blev aktiva under 2017 men även en del som varit aktiva länge och vi tycker förtjänar en egen artikel. Vi börjar med Jani Viik 19821230-1413.

AFA Stockholm

Länk: https://antifa.se/2018/01/13/afa-stockholm-jani-viik-nazist-i-stockholms-lan/

Kommentera

captcha

Senaste Media

• Third year of the full-scale invasion: Overview of Solidarity Collectives' Work
  • TCA-podden: Avsnitt 2 by Take Concrete Action
  • TCA-podden: Avsnitt 1 by Take Concrete Action

Senaste kommentarerna

• För övringt så gick AåA uppsala ihop med torskvurmarna i Uppsala LS, så AåA verkar inte ha någon enh...
    Ska Allt åt Alla Göteborg del…
  • Att vilja försvara en lag är inte samma sak som att vilja skapa nya enligt mig. Jag tycker det är sk...
  • Tack för ett bra och konstruktivt svar @Revolutionär första affisch. Jag köper det och kritiserar in...
    Revolutionär 1 Maj Malmö
  • Staten är den enda aktör som har makten att legalisera eller illegalisera, som bekant. Att försvara ...
  • Det har väl länge varit känt att olika lokalgrupper av både AåA och SUF (och andra grupper/nätverk s...
  • Ska vi börja recensera varandras banderoller och affischer nu? Känns inte helt kamratligt.
  • kanske är att revolutionär första maj i Malmö har med banderoller som är för sexköp
  • jag håller med. Äntligen har aåa hittat hem
  • Jag tycker det är fint att AåA gick med oss i Vänsterpartiet i Malmö
  • Jag håller med. AåA borde gå med V el S istället
Logga in Feed Event feed