Hem
Kalender
Publicera
Info
Om gatorna
Grupper i Sverige
ANTIFA
riot
police
riots
antifascistisk aktion
[Video] From Charlottesville to Athens: Antifa riot 4 years after the murder of Pavlos Fyssas by neonazis
Solidary from Sweden to Greece <3
E.S
Kommentera
Avsändare:
Captcha:
Text1:
Senaste Media
TCA-podden: Avsnitt 2 by Take Concrete Action
TCA-podden: Avsnitt 1 by Take Concrete Action
Glad 1 maj!
Senaste kommentarerna
Jag skickade ett brev till den ovanstående adressen. Jag hoppas det når fra
Skicka ett julkort till Luigi
Kära Hasse, Varför är du så arg? Om gatorna är den enda samlingssida som finns för den s.k. autonoma...
Twelve Months in a Neoliberal…
@LasseTack för din historielektion. Jag är medveten om att rörelsen använt sig av crowdsourcing hur ...
Brand har fått avslag på sitt…
BRAND 4/2024 sida 39. Färgen är alltid till vänster och det svarta fältet är alltid till höger. Dett...
Länk till insamlingen föll bort. Där finns löpande uppdateringar om Luigis adress med mera.https://w...
Skicka ett julkort till Luigi
Detta kanske låter verklighetsfrånvänt men det borde framställas en serie böcker på somaliska (I Som...
VAD VILL SYNDIKALISMEN?
Hasse, jag tvivlar starkt att du ens har något med den autonoma rörelsen att göra. Annars skulle d...
Jävligt bra initiativ! Lagerströms bok var en stor inspirationskälla för mig när den kom ut.
VAD VILL SYNDIKALISMEN?
@Solidarisk med gatorna kollektivetDen autonoma rörelsen är en zombie och knappast någon rörelse län...
Twelve Months in a Neoliberal…
Det har varit problematiskt att prata ekonomi i alla föreningar vänstern och anarkister hållt i, i a...