Inlägg

2022-05-13

Stödja Stockholms anarkistiska bokmässan

Vänner och kamrater, nu har vi kommit ungefär halvvägs till vårt minimum mål med crowdfunding! Vi fortfarande behöver hjälp för att kunna bjuda på en grymm helg! Donera genom att gå in på https://www.firefund.net/stockholmbookfair2022

Eller swisha oss på 1234730099 med meddelandet "bookfair."

Stockholms anarkistiska bokmässa

Kommentarer

Jag donerade en slant på Firefund och det stor att om insamlingen kommer upp i 1312 euro kommer pengarna skickas. Kommer man inte upp i den summan kommer inget skickas! Om det stämmer ser det ju inte ut att bli någon deg...

orolig donator

Fattar inte. På er instagram så har ni lagt ut att ni nått 93% av minimummålet av pengarna som ni behöver. Men senast jag kollade på firefund så var inte ens hälften uppnått.

Även om ni skulle få in pengar på annat håll, genom swish eller cash, så kommer ju inte firefund-pengarna att komma till någon nytta om ni inte uppnår 1312€ därigenom (också). Så ni måste se till att komma upp i 1312 på firefund oavsett hur mycket ni får in på annat sätt, så de inte ska gå förlorade.

matematiker

Det har ju samlats in pengar parallellt med Firefund och nu verkar summan vara väldigt mkt närmare slutmålet än nyss, så gissningsvis har pengar från andra insamlingsmetoder nu satts in på firefund insamlingen. Verkar saknas typ 600 kr nu.

Killgissaren

Är det en bot som gjort inlägget?

"Stödja Stockholms anarkistiska bokmässan"
"Stödja Den Anarkistiska bokmässan vi har kommit nästan 50%"

Ett tips är att läsa det man skrivit innan man lägger upp för att undvika misstag. Då kan det se proffsigare ut så man vågar swisha. :)

mkh

nörden

@nörden inlägget är från 2022-05-13.

bot

Svar till bot:

Jag syftade förstås på språkfelen och inte på procenten, om det är det du tänker på.

nörden

100% nu! Gött jobb alla. Lycka till med bokmässan.

Hasse

Kommentera

captcha