Inlägg

2017-05-16

Snutar attackerar och arresterar folk som filmar när de trakasserar ungdomarna i Malmö

SÅ då var det dax IGEN!!!
Jag går på området och ser att Polisen kommer in med 4 bilar och börjar störa ungdomarna som satt hur lugnt som helst , jag tar fram min kamera och börjar filma!

varför jag tar fram kameran är just för att jag bevittnat HUR dom bär sig åt när dom håller på med ungdomarna, här om dagen så brotta dom ner 2 st o tog dom med sig för att sedan släppa dom utan några som helst misstankar mot sig, och så här håller dom på här ute på området dagligen.

när jag filmar kommer 2 st civilspanare fram o säger att jag inte får filma, och inte ska filma dom, jag säger som det är , jag har rätt att filma var jag vill på allmänplats, då tar dom taga i telefonen och börjar bli hotfulla, jag står med min hund i kopplet och deras el pistoler kommer fram ( jag såg det själv inte , utan det är vad folk berättat efter) dom börjar vrida o ha sig på min armar o går bakom en vägg med mig, jag ställer mig mot väggen för att bli tullad , då sparkar dom undan benen på mig så jag istortsätt går ner i spagat, samtidigt så hoppar dom på mig 3 st o trycker ner mig , jag var inte aggressiv alls och gjorde inget som helst motstånd, ändå använde dom våld. handkloverna spändes ordentligt, så pass att det var svårt för dom at öppna dom på stationen för man måste trycka till lite till för att kunna låsa upp dom, och det fanns det inte utrymme för. en av dessa civil poliser kommer in i bussen där dom satte mig o börjar skrika att jag var en pissluffare som inte jobba, då skratta jag o sa till han ,luffaren e DU som har fördomar mot oss på detta området , men kan informera dig om att jag jobbar och betalar skatt och DIN lön!! då sa han klart som fan jag har fördomar mot er råttor här ute!! om du kallar det du håller på med för jobb så har du helt fel för dig, då informerade jag han att jag jobbar på området med just ungdomar som jag ser gång på gång hur dom blir trakasserade av polisen därför filmar jag, för att visa att polisen gör ett bra jobb eller ett skit jobb , berättade även att jag för bara 1 vecka sedan blivit nominerad till årets manliga eldsjäl och då skrattade dom åt det och sa att jag var en pajas .en kvinnlig polis sitter o håller i mig i polis bilen fast jag har bojor på mig o då frågar jag henne vad jag är misstänkt för , det tar vi sen blev svaret, så fort dom var klara med mig så körde ALLA 4 bilarna från centrum, vilket betyder att dom inte hade nått där att göra mer än att störa o få med sig någon av någon anledning , och det hade dom nu ! dom kör utan blå ljus och kör mot rött vid minst 2 tillfällen vilket jag påpekade o då sa dom bara håll käften . jag frågar ytterligare en gång vad är jag gripen för? du är inte gripen , du är omhändertagen! för vadå?? d får du se!

inne på station frågar dom mig hur mycket jag har druckit, en öl till maten svarade jag, då skrattar dom o säger att det är inte hur mycket man dricker utan hur man uppför sig!! då fråga jag om d e att uppföra sig dåligt för att man filmar, och fick inget svar på det! jag fick inte göra något utandnings prov eller lämna urinprov eller blod prov så man kan se hur många promille jag hade i kroppen utan blev inslängd i en fylle cell i 7 tim. när jag väl ska släppas så kollar jag min telefon, då har dom suddat ut filmen som allt handlar om, men som jag har skrivit tidigare , jag tycker dom e grymt inkompetenta i d arbetet dom utför på grund av massa olika skäl, o denna gången missa dom att sudda bort den från senast raderade , så d var inga som helst problem för mig att återskapa filmen, här e den!!! så här bär sig polisen åt på Området!!!

här e era ansikten som ni försöker dölja på grund av att ni gör ett skit jobb, ni gör inte erat jobb som ni bör, och jag säger det IGEN, d e fan inte konstigt att det skapas ett snut hat, det är ni som skapar det, det finns nått som heter kommunikation och det borde ni lära er vad det är, hade ni kommit fram till mig o snackat som en normal människa eller som en god polis så hade jag mer än gärna suddat ut filmen själv, men på d sättet ni går fram och är hotfulla och våldsamma så kan ni glömma att detta stannar här! nu kommer alla se er och hur ni jobbar, sen går vi vidare därifrån med en anmälan på alla grejer ni sa och alla tjänstefelen ni begick vid detta gripandet.
detta händer dagligen på området, denna gången var det fel person ni gick på , för jag håller inte käften och kommer gå vidare me detta, att kameran stör er e inte konstigt, för det var jag som fångade eran misshandel för 2 år sedan, och gripandet som ni inte ens skrev en händelse rapport om och media tog upp det, nu kör vi rond 2!!!!

vissa kommer säkert säga att han säger att han inte vill vara med på film och att jag borde lyssnat eller slutat filma då, grejen e den att dom e POLISER och är offentliga personer i tjänsten, vill dom inte vara med på film så får dom byta yrke! dom har inga problem o vara med på film när det är nyheter osv , och det hade inte spelat någon roll om jag hade slutat filma när han sa det , och det ser man på sättet dom går fram mot mig, så kom inte med att " lyssna på vad dom säger så slipper du allt detta" för så funkar det inte på våra områden!

RED!!!
sjukt vad det snackas om att jag vill skapa ett polishat osv , kan informera om att jag jobbar mot just motsatsen , däremot så vill jag har poliser som sköter sitt jobb rätt o gör det dom ska på rätt sätt, inte poliser som tror att dom kan göra hur och vad som helst bara för att dom är poliser, så lägg ner det snacket ang att jag vill skapa ett polishat! ni får gärna tycka att jag gjorde fel, men enligt lagen så gjorde jag inte det, sen får var och en tycka vad den vill, men jag kommer inte hålla käften för det!

området

Länk: https://www.facebook.com/tico.andreanifagnani/videos/10156218519369517/

Kommentera

captcha