Yes! Där kom den ju. Var ett intressant avsnitt. Alla var bra. Det som sägs om Robert Mathiasson, av Gaspar tror jag det var, någonstans efter mitten, var rätt kul och fick mig att skratta. Först förra avsnittet kopplade jag ihop Gaspar/(kaspar?) till ett ansikte och någon jag träffat några gånger. Känner mig ju lite pinsamt trög därutav.
Själva innehållet(vängrupp-kampgrupp/organisering-antimass) har ju koppling till inlägget tidigare. Lär gå att diskutera läääänge...
--
Necrosage kräver respekt för sitt namn! :) Alla bara kör över Necrosage och kallar han något annat :(
--
Apropå detta med att ställa liksom två alternativ mot varandra så är min tanke på ett ungefär som den var i aktivism-"anti"-aktivism-diskussionen. Att det inte handlar om antingen eller. Det går att vara vän med organiserade, eller både vara organiserad i kampgrupp och i vängrupp. Det måste kännas bra är ett minimum(utöver ideologiskt innehåll, mål) och jag vet inte hur alla grupper fungerar, osv.
Tack för rätt bra avsnitt! Även om inledningen var lite kul så tänker jag också att det åskådliggör lite av en syn på sex/relationer som jag inte känner med. En del av det där med "free love" som många vänsterautonoma skriver under på kan i vissa fall bli "too much" och leda fel i längden. Inte för att det spelar jättestor roll om det inte rör en själv.