Inlägg

2019-08-01

NMR hotar aktivist i sitt eget hem

Hej vänner och kamrater!
Det här är inte ett roligt inlägg att behöva skriva alls. En del av er vet redan om att jag i flera år har haft nazister efter mig. De senaste åren har medlemmar i NMR kommit till min och min flickväns gemensamma bostad och skrivit dödshot utanför vår port.

Det har blivit obehagligare för varje gång de har återkommit men natten mellan fredag och lördag tog de det ett par steg längre.

Jag och F. lämnade bostaden vid midnatt för att ta oss ut på landet, så jag vill betona att vi är oskadda.

En timme efter att vi hade gått där ifrån har två män kommit till vår port, de har försökt slå sönder vår port med en sprayflaska men misslyckats, istället gick flaskan sönder och det blev en färgexplosion över hela porten.
De gick iväg och kom senaste tillbaka med en stor sten som de med full kraft kastade in genom porten.
På så sätt tog de sig in i huset.
De gick upp till oss och sprayade på vår dörr.
De har försökt öppna dörren men misslyckats.
Innan de gick slängde de ner en kniv i brevlådan.
De har spenderat över två timmar med att försöka ta sig in i vår bostad.

Händelsen är polisanmäld och kniven är beslagtagen av polisen.

Det här är en eskalering.
Det här är fan inte okej.
Det är på allvar nu.
Jag har ingen aning om hur det här kommer sluta.

Jag kommer uppdatera er.
Jag mår skit.

CF

Kommentarer

Men vad i helvete

Kajsa pekis pekman

Finns det några bevis på att NMRare skulle ligga bakom detta?

Jonas

Hur vet du att det var NMR? Hur vet du att det var "dom" och inte "den"? Hur vet du att den/dom höll på med detta i 2 timmar? Hur vet du att de slog sönder en färgburk mot dörren istället för exempelvis kastade en sk. "färgbomb"?

Om man inte bevittnat en händelse väldigt nära under tämligen lång tid kan man inte veta detta.. såvida man inte drar en rövare då. Hittar man på hela historien så kan man ju också "veta" precis alla detaljer i den.

Hur vet du allt detta?

NMR är ett gäng fega klantar. Hela Sverige skrattar åt nollorna i NMR.

NMR är clowner

Kommentera

captcha