Inlägg

2022-01-19

LJUGSNUTARNA ALEXANDER OCH HERMAN - FÅNGADE PÅ BILD

Med denna artikel vill vi uppmärksamma allmänheten om två kriminella snutar som nu står åtalade för en rad brott. Tack vare en övervakningskamera.

Det finns egentligen ingenting som förvånar oss i det här fallet. Snuten ljuger systematiskt, använder övervåld och lämnar avsiktligt felaktiga uppgifter för att komma undan med brott. De håller sedan varandra om ryggen oavsett vad. Det som är nytt i det här fallet är att snutens övergrepp fångades på övervakningskamera vilket har tvingat utredarna att agera.

ALEXANDER OLIVER MARIC (19910321-3691) och hans fd kollega HERMAN NILS LÖTHNER (19961212-8158) är misstänkta för falsk angivelse, hemfridsbrott, misshandel samt olaga frihetsberövande efter att en övervakningskamera hos den misstänkte fångade allt på bild. Efter att ha begått övergrepp har dem sedan pratat ihop sig framför kameran om hur dem ska ljuga för att komma undan med det. Efteråt ska dem ha skrutit om det i en gruppchatt.

Det här vidriga beteendet är som sagt ingenting nytt. Som misstänkt, och ibland vittne, är det inte ovanligt att man stöter på snutar som begår olika typer av övergrepp. Snutens ord är lag, det ifrågasätts inte och det läggs ingen vikt på att motbevisa deras lögner eller att utreda deras övergrepp. Vi uppmanar därför att, i möte med snuten, filma så mycket du kan. Spela in telefonsamtal och förhör. Låt snuten inte komma undan med övergreppen. Och kom ihåg ACAB!

COPWATCH / Anarkism.info

Läs mer om ljugsnutarna:

https://www.expressen.se/kvallsposten/krim/aklagar...

COPWATCH

Kommentarer

Vad unga dom ser ut. Ser typ ut som dom är 20 år. Dock varken hatar eller älskar jag poliser.

Men bra tips med att spela in. Det kan man göra överallt. Finns rötägg inom nästan alla kategorier.

En läsare

själv har jag skaffat en dashcam, spelar in hela tändningen är på, går att släcka skärmen så det inte syns att den är på

Jj

Hett tips:

De gillar oftast inte att en filmar så se till att de inte får tag i din telefon efteråt :)

🖤

Lurlös

Till Lurlös:


Använd molntjänst så att bilder/filmer inte kan tas i beslag av snuten.

Akta

Till red.,

Skriv ngt om snutarna Olle Liljegren, Leif Jennekvist, Sten Heckscher, Ali Lindholm, Gunno Gunnmo, Tage Åström som beväpnade och sålde narkotika till förorten 1997-2006 via infiltratörer Max Åström, Sinisa Nikolic och Peter Rätz.

Så att svenska folket förstår varför all skottlossning och mord.

Regeringen och SVT mörkar detta.

Putte

Därför jag blev så sjukt glad när dom rövknullade Andreas Danman, numera (Gravman) vid den här tiden förra året. Det som är konstigt är dock varför fler snutar in mördas och skjuts i detta landet? Det är väldigt konstigt hur dom efter beslag efter beslag aldrig blir prickade av gängen, som tex i Mexiko, Brasilien och USA.

Hade varit underbart om vi kunde få se ett par avlidna snutar varje år, crika 10-15 stycken hade inte varit fel.

Andreas Dödman

jag har fått hemfridsbrott flera gånger, jobbat och betalat skatt sen jag var 13 år, är precis 30 nu.

Dom går rakt in med nyckel från hyresvärden när dom vill, hänt 2 gånger i samma lägenhet i göteborg. Det luktade maja.

Kommer in är hotfulla och äckliga.


Jag hoppas innerligt handen på hjärtat att alla människor/djur/insekter dom älskar dör framför dom.

Vill att dom ska lida till döden. Jag önskar det innerligt från hjärtat.

Bostadsbolaget

ACAB=all criminals are bastard

Mr President

polisen o. poltykier kan göras vad de vill de är över sk svenska konstitution de är obestraffad !

sk. demokrati

Kommentera

captcha