Hur görs kritik sig bäst i egna slutna rum. Polarisering sker när man stannar i sina egna grupperingar. Många har skrivit seriöst och jag förstår att folk till sist trollar när SK aldrig bemöter kritik eller tar ansvar för sitt dåliga beteende.
Kritiken som lyfts är politisk i allra högsta grad. Dels gällande sexköpsfrågan men även som Ritchard Gadd tar upp gällande elitism och härskartekniker.
Vad är skillnaden på en neurodiversiv person och en person med funktionshinder?
Hur används anonymitet av gemene man?
Det mest basala av politiska ställningstaganden är väl att begära att kamrater ska kunna bete sig i möblerade rum. Har en människa en förkastlig syn på andra människor, har jag väldigt svårt att bedriva ett politiskt samröre med denne person.
Kritiken som kom gällande KSE var en klar linje. Det pratas från SK om att det skickats hemliga motioner (till deras mejl).
Sedan när övriga grupper ger sina åsikter och säger detta är vi beredda att samarbeta kring. Så väljer SK att lämna sen kallar de sig uteslutna. Det är okamratligt.![]()
Läs om ditt egna sista stycke. Jag har själv läst det tre gånger, och det är verkligen chockerande att du inte är med i SK. Du hade mått som fisken i vattnet där.