Inlägg

2023-04-14

ICA Söder I Malmö: tilldelas vinster

Peter Åkesson - ICA Söder: Här står jag och bara är! Helt trygg i mig själv. Det kan jag vara, för min Ica-butik gjorde en vinst på 10 655 000 förra året. Mat är världens bästa grej att sälja - ni får ju inte nog av skiten! Vinsten kom såklart mina anställda till del också deras snittlöner höjde jag med 0.01%.*

Jaså, det låter lågt tycker du? Hör gärna av dig till mig: peter.akesson@supermarket.ica.se


*Det är faktiskt sant: https://www.hitta.se/ica+supermarket+söder/ma...

AÅA Malmö

Kommentarer

Hej! Här ser ni en ödmjuk man i sina bästa år. Lite om mig! Jag har engagemang i inte mindre än 11 företag, varav det mest lönsamma är Ica Kvantum Vellinge. 2022 till exempel ökade omsättningen med nästan 3 procent, och jag gjorde en vinst på 14 000 000 kr.

Inte för att skryta eller så, men för den vinsten köpte jag bland annat två nya bilar av märket Mercedes-Benz. Hur många har du? Hör av dig på: anders.x.eriksson@kvantum.ica.se


ICA Vellinge

Hurra vad bra för sådan här aktivism. Bojkott! Ett kampvapen som är sällsynt i Sverige. Skiter fullständigt i de anställda för de blir medlöpare vare sig de vill eller inte. Det är väl skälet till att bojkott är så ovanligt. För flera år sedan var det en matvaruaffär som behandlade en kvinnlig anställd dåligt efter att hon enligt butiken hade haft otillåten frånvaro efter att hon blivit våldtagen på sin fritid (själva brottet hade ingenting med arbetsplatsen att göra). När det blev känt så slutade folk handla i den storbutiken så hon blev återanställd. Sprid ut era inköp om din favoritbutik behöver bojkottas. Det är samma usla anställningsvillkor och samma inhyrda unga (snygga kvinnliga) vuxna i alla stora butiker.

63-årimgen.

Kommentera

captcha