Inlägg

2022-05-17

FUCK NATO

Några anarkister intog igår sossen Hultqvists hemtrakter. Vi vandaliserade flera av Socialdemokraternas lokaler. Bl a, lås limmades, budskap sprejades: FUCK NATO! Varken USAs klubb för imperialism, eller futtiga politiker, äger oss. Ni försöker tvinga beslut på oss. Istället tvingar vi oss på er. Ingen försvarsallians kan skydda er. En ny tid råder…

FÖRSTÖRSALLIANSEN

Kommentarer

Helt fucking rätt!!! JAG ÄR TRÖTT PÅ ATT SE OSS GÅ MED PÅ ATT KNULLA OSS SJÄLVA I RÖVEN ÖVER VÅRAN PATETISKA JÄVLA NAPOLEON KOMPLEX I DET VÄSTERLIGA SPELRUMMET. ATT VI SKA HÅLLA PÅ OCH PROVOCERA ISTÄLLET FÖR ATT DEESKALERA. VI ÄR ÄNNA JÄVLA KNÄHUNDAR FÖR DEN AMERIKANSKA KRIGSMASKINEN. vår irrationella russofobi gör mig så fruktansvärt jävla generad över att kalla mig svensk. att finland håller på att neka ryssar som ej vill gå med ett krig som de inte vill va med på, därmed tvinga in de i en situation där de måste kriga och kanske dö. ja invasionen är en tragedi, men VEMS FEL ÄR DET??? Detta krig började inte 2022... detta är natos FEL. att hålla på att spela in i USAS kalla krig över ingenting annat än världs dominans istället för att sammarbeta och inse att detta är 2022 och vi ska sammarbeda alla människor på denna jord för ett bättre värld.

Vincent.

Dessutom att vi inte ens har ett val om vi ska gå med NATO eller inte. JA antagligen så blir det majoritet för eftersom vår media är bara propaganda och vi är ett folk av får som bara äter upp all bullshit som SVT spottar på oss. ATT VI INTE HAR ETT VAL OM NÅGOT SÅ VIKTIGT SOM ATT GÅ MED I NATO ÄR EN SKANDAL!!!!!!!

samma snubbe.

Kommentera

captcha